איך לנגן בגיטרה את אומר לך תודה - איתי לוי
מילים ולחן: רון ביטון ומאור שטרית
שלב ראשון - היכרות עם האקורדים
מטרת שלב זה היא לוודא שאתם יודעים לנגן את כל האקורדים בשיר.
יש סה"כ 5 אקורדים
יש סה"כ 5 אקורדים
שלב 2 - תרגול מעברים
כאן עליכם לתרגל את המעברים בין האקורדים השונים בשיר וזאת כדי להיות מוכנים לנגן את השיר במלואו.
יש סה"כ 8 מעברים
יש סה"כ 8 מעברים
זהו - אתם מוכנים לנגן את השיר במלואו
הגיע הזמן לנגן את כל השיר, לחצו על Play בכדי להתחיל בתרגול המלא. ניתן לזוז קדימה ואחורה בנגן, לשנות את הקצב ולהשתיק את האקורדים, בהצלחה! קטן עליכם
אולי תאהבו גם

רכבת העמק
אביב גפן
אינטראקטיבי

סלט
ג'ימבו ג'יי עם ואלרי חמאתי
אינטראקטיבי

הכי יפה בעולם
מאור כהן
אינטראקטיבי

קריוקי
טונה ופאר טסי
אינטראקטיבי

לא עושה לך כלום
איתי לוי
אינטראקטיבי

בלי לומר שלום
פאר טסי
אינטראקטיבי

אצלנו בגן
שי-לי עטרי
אינטראקטיבי

סיכוי נוסף
פאר טסי
אינטראקטיבי

חלק מהזמן
עידן עמדי
אינטראקטיבי

סליחה
פאר טסי
אינטראקטיבי

הולך ומתרחק
פאר טסי
אינטראקטיבי

את
עידן רייכל
אינטראקטיבי

חיפה חיפה תל אביב
בנזין
אינטראקטיבי

רק אתמול
גלי עטרי
אינטראקטיבי

משירי ארץ אהבתי
חוה אלברשטיין
אינטראקטיבי

יפה כלבנה
אביתר בנאי
אינטראקטיבי
